👁داستان مانیتورینگ🕵‍♂

دوستان و همراهان عزیز ، وضعیت سایت ها، کانال ها و ربات های کسب درآمد از اینترنت در کانال مانیتورینگ معرفی و تحت بررسی قرار میگیرند و به صورت کلی در این قسمت نمایش داده می شود ، رتبه بندی سایت ها،کانال ها و ربات ه بر اساس دریافت خود ما و گزارش کلی کاربران از نحوه عملکرد آنهاست، لطفاً قبل از هرگونه فعالیت حتما وضعیت آنها را در این کانال بررسی نمایید .

 🔰شرح کلی وضعیت سایت های کسب درامد از اینترنت به قرار زیر است

✅برگزیده : دارای ریسک بسیار کم و درصد بالایی از اعتبار و اعتماد هستند .
✅تایید شده :  دارای درصد خوبی از اعتبار و اعتماد هستند ، این سایتها در آستانه قرار گرفتن در لیست برگزیده می باشند .
❤️امید بخش  : در حال ادامه مسیر تا مراحل بعدی و کسب اعتبار و امتیاز هستند .

💢جدید : سایت هایی که به تازگی به جمع سایت های تحت بررسی و مونیتورینگ قرار گرفته اند و تابحال دریافتی از آنها نداشته ایم .
❗️معلق : سایتهایی که با توجه به قوانین خود بیش از ۷ روز از زمان پرداخت آنها گذشته باشد این سایت ها در شرف رفتن به مرحله پایین تر و مشکوک هستند .
⛔️مشکوک : سایتهایی که در این قسمت قرار می گیرند حداقل ۱۰ روز از نظر پرداخت وقفه داشته و امید به پرداخت آنها بسیار پایین است اما در صورت پرداخت می توانند به مرحله معلق بازگردند .
❌اسکم : سایت هایی که عدم پرداخت آنها معلوم شده باشد ، این سایتها به مرور زمان از لیست تحت بررسی خارج و نام آنها به عنوان کلاهبردار و از رده خارج برای همیشه به ثبت خواهد رسید .

 

برای بررسی و مشاهده سیستم های کسب درامد اینترنتی از طریق کانال تلگرامی ما را دنبال کنید 

لینک عضویت در کانال مانیتورینگ


توجه‼️ : دوستان عزیزی که مایلند سایت،کانال یا ربات کسب درآمد آنها در لیست فوق قرار گرفته و شامل خدمات کانال مانیتورینگ شوند، از طرق زیر می توانند با ما در ارتباط باشند .
 🆔 @EearnMonitorAdmin

ارتباط با مدیریت در تلگرام 

09035229139